Skip to main content

„Ponikve eko otok Krk“ dobile maskotu

Tvrtka „“Ponikve eko otok Krk“ dobila je maskotu čija će svrha biti promidžba eko otoka Krka, tj. svih ekoloških projekata koji se na Krku trenutačno provode ili se planiraju provesti.

Tue, 07/12/2016 - 13:28

Tvrtka „“Ponikve eko otok Krk“ dobila je maskotu čija će svrha biti promidžba eko otoka Krka, tj. svih ekoloških projekata koji se na Krku trenutačno provode ili se planiraju provesti.

Na javni natječaj pristiglo je čak 65 vrlo raznolikih rješenja, a izabrano idejno rješenje za vizualni identitet maskote autorski je rad domaćih snaga, točnije strip crtača i karikaturista Saše Lončarića iz Krka, čija se maskota temelji na stiliziranoj formi otoka Krka. – Moja osnovna ideja je bila da maskota mora biti jednostavna. Najprije sam napravio skicu, a budući da meni otok Krk nalikuje trokutu, došao sam do jedne stilizirane forme trokuta. Ubacio sam strelice koje su znak za recikliranje, dodao zaštitne boje „Ponikava“ – zelenu i plavu te još pokoji detalj i tako je nastala moja vizija maskote koja se, eto, dopala i Ocjenjivačkoj komisiji, prokomentirao je pobjednik natječaja, Saša Lončarić, koji je za svoje vizualno rješenje nagrađen s 25.000,00 kuna.

Postupak izbora maskote obuhvaćao je nekoliko faza. Najprije je sve pristigle radove, bez isticanja imena autora, pregledala Ocjenjivačka komisija, sastavljena od predstavnika svih krčkih lokalnih samouprava i „Ponikava“, koja je izabrala svoje favorite. Ti su favoriti, zajedno sa svim ostalim pristiglim rješenjima, predstavljeni i članovima Skupštine „Ponikava“ koji su na kraju donijeli konačnu odluku i najboljim proglasili rješenje Saše Lončarića.

Podsjetimo, kako je i bilo navedeno u Natječaju, maskota će se koristiti u najrazličitijim akcijama čija je svrha promidžba eko otoka Krka s krajnjim ciljem da otok Krk postane energetski neovisan otok s nultom emisijom CO2. Ostvarenje toga zahtjevnog cilja detaljno je razrađeno u strategiji „Otok Krk – energetski neovisan otok s nultom emisijom štetnih plinova do 2030. godine“, a podrazumijeva daljnji napredak u primjeni ekološkog sustava prikupljanja i zbrinjavanja otpada na otoku Krku te poticanje korištenja obnovljivih izvora energije, povećavanje energetske učinkovitosti, ali i  druge programe povezane s ekologijom i održivošću otoka Krka općenito. Želja je „Ponikava“ da maskota postane zaštitni znak svih tih programa, da potiče na pozitivne reakcije u smislu pridržavanja pravila o ekološki prihvatljivom ponašanju te da prenosi i popularizira vrijednosti i važnost ekološki osviještenog načina života u najširem smislu.

Maskota će se izraditi u prirodnoj veličini i koristiti u najrazličitijim promotivnim akcijama i programima. usmjerenima na  mnoge ciljane skupine: krčke vrtićare, učenike osnovne i srednje škole, stanovnike otoka Krka, krčke vikendaše, domaće i strane turiste, otočne poslovne subjekte (osobito one u turističkom sektoru), ekološke, sportske i druge udruge i sl.

Maskota će se također koristiti na različitim promotivnim i marketinškim materijalima kao što su: leci, bedževi, amblemi, privjesci, pisaći pribor, plakati, brošure, blokovi za pisanje, rokovnici, majice, kape, torbice, zastavice i sl.

Naposljetku kažimo da je Natječaj temeljem kojega je izabrano vizualno rješenje za maskotu obuhvaćao i nadmetanje za ime maskote. No, kako pristigla rješenja nisu u potpunosti ispunila očekivanja, taj će se dio natječaja ponoviti, poručuju iz „Ponikava“.